• Eigen drukkerij
  • Bedrukte passen vanaf 5 cent
  • Levering in 1 dag mogelijk
  • Meer dan 20 jaar ervaring

overig

  1. Het succes van de QR-code

    Het succes van de QR-code

    De QR-code is al bijna 30 jaar oud. Toch was er blijkbaar een wereldwijde pandemie voor nodig om de QR-code echt te laten doorbreken. Interessant om eens te kijken naar de techniek achter de QR-code. Want ook bij DCP is de QR-code niet meer weg te denken.

    Lees meer...
  2. Nieuw bij DCP: data uitwisselen met onze eigen webAPI

    Nieuw bij DCP: data uitwisselen met onze eigen webAPI

    Bestanden uitwisselen kan op veel manieren. Gewoon via de mail, met een USB-stick of via een (S)FTP-server. Nadeel hiervan is dat je niet altijd weet of je bestanden goed zijn overgekomen en een foutje is zo gemaakt. Het blijft immers mensenwerk. Daarom hebben wij onze eigen webAPI ontwikkeld.

    Lees meer...
  3. Zo trots als een pauw

    Zo trots als een pauw

    Het is een goede gewoonte bij DCP om de inwerkperiode van een nieuwe medewerker af te sluiten met een presentatie. We vinden het waardevol om te leren van de frisse blik van nieuwe mensen. Wat doen we goed? Waar kan het beter? Kasper van Dijk versterkt sinds september ons verkoopteam. Ook hij mocht ons vertellen wat hem is opgevallen die eerste weken. 

    Lees meer...
  4. ‘Say cheese’ – nog nauwkeuriger lasergraveren dankzij extra camera

    ‘Say cheese’ – nog nauwkeuriger lasergraveren dankzij extra camera

    Onze nieuwe lasergraveermachine was al ideaal om keyfobs en plastic passen slijtvast te personaliseren. Door de machine uit te breiden met een camera kunnen we hem nu ook gebruiken om heel precieze vormen uit plaatmateriaal te snijden. Zo zijn er nog meer combinaties van toepassingen mogelijk. We lichten er een paar toe in dit nieuwe blog.

    Lees meer...
  5. Terrasje pakken met DCP

    Terrasje pakken met DCP

    Na maanden coronasluiting kunnen we nu weer een terrasje pakken. Fijn voor ons, nog fijner voor jou als horeca ondernemer. Maar hoe zorg je ervoor dat jouw klanten zo eenvoudig mogelijk hun bestelling kunnen doorgeven, met zo min mogelijk direct klantcontact én hygiënisch? Een kassaleverancier bedacht een slimme oplossing en vroeg DCP om een steentje bij te dragen.

    Lees meer...
  6. Onze 7 populairste producten en diensten in coronatijd

    Onze 7 populairste producten en diensten in coronatijd

    Ook in coronatijd draaien onze drukkerij en webshop 'gewoon' door, maar we werken zo veel mogelijk vanuit huis. Niet alleen onze manier van werken is anders, ook de vragen die we krijgen veranderen. In deze blog vertellen we je wat bij DCP de 7 meest gevraagde producten en diensten van dit moment zijn. Misschien zie je iets waarmee ook jouw organisatie geholpen is?

    Lees meer...
  7. Nieuw bij DCP: slijtvast lasergraveren

    Nieuw bij DCP: slijtvast lasergraveren

    Wist je dat we sinds kort ook kunnen lasergraveren? Hiermee kunnen we keyfobs en plastic passen personaliseren. Personalisatie door middel van lasergraveren heeft als groot voordeel dat het niet gevoelig is voor slijtage. We zijn een van de weinige partijen in Nederland die deze techniek kunnen aanbieden.

    Lees meer...
  8. Meer focus met de ‘Voer uit & Vergeet-methode’

    Meer focus met de ‘Voer uit & Vergeet-methode’

    Kwaliteit staat bij DCP hoog in het vaandel. Om de kwaliteit van ons werk hoog te houden, kijken we continu kritisch naar onze processen. Een van de methodes die we hierbij gebruiken is de ‘Voer uit & Vergeet-methode’. Heb je hier nog nooit van gehoord? Dat kan kloppen; we hebben het zelf bedacht. In deze blog vertellen we je hoe de VV-methode werkt. 

    Lees meer...
  9. Trends in de markt voor 2020

    Trends in de markt voor 2020

    De markt van de labels, passen en etiketten is volop in beweging. Voor een optimale voorbereiding op 2020 zetten we de belangrijkste trends voor je op een rijtje. Van milieuvriendelijke oplossingen tot de revival van de QR-code.

    Lees meer...
  10. Plastic pasjes duurzaam? Het is maar net hoe je het bekijkt

    Plastic pasjes duurzaam? Het is maar net hoe je het bekijkt

    Met de extreme hitte van de afgelopen week vers in het geheugen, is klimaatverandering een actueler thema dan ooit. Ook als bedrijf ontkom je er niet aan om kritisch te kijken naar hoe duurzaam je eigenlijk werkt. Bij DCP doen we dat ook. En dat is nog best ingewikkeld als je bedenkt dat de plastic pas nog steeds een van onze populairste producten is. Plastic dus. Oeps. Hoe gaan we dat uitleggen?

    Lees meer...

Producten 1-10 van 27

Pagina
Toon per pagina