
Hoe trek je nieuwe klanten? Bijvoorbeeld door te flyeren met een kortingskaart. Maar dan moet het er natuurlijk wel aantrekkelijk uitzien, zodat het cadeautje ook echt wordt opgemerkt. En gebruikt. Want pas als iemand daadwerkelijk naar je winkel toekomt en iets koopt - met korting - heb je een nieuwe klant.
“Ik ben zeer te spreken over de professionele samenwerking en de mate van specialisatie van DCP op het gebied van pasjes.”
Luuk van Liere, grafisch vormgever en marketingmedewerker bij Termeer Schoenen B.V. (Sacha Shoes)


Wat was de uitdaging?
Sacha zette al flyers met kortingskaarten in om nieuwe klanten te trekken. Maar de kortingskaart werd niet vaak genoeg ingeleverd. Mensen hadden blijkbaar niet het gevoel dat ze iets van waarde in handen hadden. Dat moest dus anders, vond marketingmedewerker Luuk van Liere. En hij nam contact op met DCP voor een grootschalige goodiebag actie in samenwerking met een bioscoopketen.
De wensen van de klant
- Kortingskaart op pasformaat
- Aantrekkelijk vormgegeven
- Professionele uitstraling
De oplossing
Luuk maakte zelf een nieuw design voor de giftcards en de flyers. Wij drukten de passen in hoge kwaliteit en bevestigden die op de flyers, zodat de giftcard precies de luxe uitstraling kreeg die Sacha nodig had. Het drukwerk van de flyer en de pas vormen samen één geheel. Deze totaaloplossing was voor Sacha precies waar zij naar op zoek waren. De eerste reacties zijn dan ook zeer positief.


“De combinatie van een giftcard bevestigd aan een flyer is voor ons het ideale product. Het is precies wat wij nodig hebben.”


Over Sacha Shoes
Sacha, een Europese multinational, heeft meer dan 75 winkels verspreid over 5 landen. Sacha is de merknaam waaronder de schoenenwinkels van de familie Termeer, sinds 1909, de wereld veroveren. Het merk Sacha heeft een eigen en vernieuwende kijk op mode.

