Producent van plastic passen
Hulp nodig? +31 (0) 50 579 0084
| info@dcp.nl|
Eigen drukkerij
Bedrukte passen vanaf 5 cent
Levering in 1 dag mogelijk
Meer dan 20 jaar ervaring

Val op met de 'bobbel' in de envelop

08-12-2014

De ‘bobbel in de envelop’ is een marketingtechniek om mensen te triggeren, nieuwsgierig te maken om de envelop te openen. In de meeste gevallen gaat het zelfs zo ver dat alle overige post aan de kant gaat, omdat men gewoon wil weten wat er in die envelop zit.

De attentiewaarde is op deze manier dus veel groter. Eén van de manieren om deze bobbel in de envelop te creëren is middels een pasje. Maar hoe zorg je ervoor dat dit pasje zelf opvallend genoeg is? Er dus echt uitspringt, zodat degene die de envelop opent ook daadwerkelijk iets met de bobbel in de envelop gaat doen.

 

Hoe laat ik het plastic pasje opvallen?

Het plastic pasje is tegenwoordig veel meer dan alleen een simpel plastic pasje. Wij van Dutch Card Printing voorzien deze kaarten niet alleen van de mooiste afdrukken, maar kunnen er daarnaast ook nog veel details aan toevoegen. De mooie afdrukken en details laten je pasjes opvallen.

En om ze echt uit die envelop te laten springen kun je onder andere denken aan:

Een ‘bobbel in de envelop’ die de aandacht trekt en ook echt iets toevoegt aan je bekijken of het lezen van de mailing is niet het uiterlijk, maar de voelbare gadget.